غریبه ای که می گوید » internet explorer RC1 » هستم

27 01 2009

[توی گفتگوی زیرعلامت «-» منم ، علامت «+» هم اون غریبه است ]

+ : آقا …….  آقا میشه یه لحظه به من توجه کنی……..

– : …….. با منی؟ ببخشید اصلا حواسم نبود ، داشتم فید ها مو میخوندم. جونم ، کاری داری در خدمتم.

+ : آقا یه خواهش داشتم ازت. میشه منو دانلود کنی؟

– : به جا نمیارم….. شما؟……. آهااااااا ویروسی! عمرا دانلودت نمی کنم.

+ : نه …..به خدا نه….ویروس نیستم. منو به جا نمیاری!!!!

– :…..ام م . چهرت آشناس ، ولی نه. کی هستی حالا ؟

+ : روم سیاه ، گوشتو بیار جلو……….با با من اینترنت اکسپلوررم دیگه!

– : ا پسر خودتی! چقدر عوض شدی! پس حق داشتم یاد ویروس افتادم! یه چند وقتی……..

+ : ……..حالا دانلودم کن. نیاز دارم، محتاجم.

– : چیه ، نکنه تو هم زدی تو کاره گینس ، بابا ولمون کن تو هم تو این قحطیه پهنای باند.حتما الان سایتتم داونه!

+ : ببین یه چیزی نشونت میدم ولی جونه من به کسی نگو.اینو ببین ، آماره دانلودمه…..

– : ………. ااااااا پسر چقدر ک…..

+ : هیسسس…….

– : همش یه….

+ : ده میگم هیس….

-: آها حیثیتیه ! باشه به خاطر رفاقتمونا!

– : جون من حالا دانلودم کن!

+ : اشکمون دراومد به مولا. باشه بیا….. اینم دانلود………

1 ساعت بعد…….. موقع نصب :

+ : دهکی! باز که تو گیر دادی! چرا نصب نمیشی پس!

– : روم سیا . یه دو تا بسته امنیتیه که باید دانلود کنی : KB949939-x86 و KB937287-v2-x86

……روی هم 5 مگن.تو که 14 مگ دانلود کردی.ضررنمیکنی، من خیلی عوض شدما…

+ : هنوز نیومده واسمون بسته آوردی! ته نمکی تو! حالا بالاخره افزونه دار شدی یا نه؟

– : [ سکوت ]

باز هم 1 ساعت بعد.

+ : [ و او دیگر رنگ اینترنت را ندید ]

( عکس متعلق به سایت http://7.persianblog.ir بود که من تغییرش دادم)

کارها

Information

پاسخی بگذارید

