اینترنت اکسپلورر هم متن باز شد!

24 11 2008

دیروز بود که تصمیم گرفتم IE8 رو نصب کنم.

رفتم تو سایت مایکروسافت و از اونجا دانلودش کردم. با حجم 13MB حدودا 40 دقیقه طول کشید تا دانلودش تموم شد.

موقعی که خواستم نصب کنم ، هشدار داد که باید دو تا آپدیت رو اول نصب کنی: 1) KB937287 و 2) KB949939

از اون جایی که تو windows updates پیداشون نکردم ، از خود سایت مایکروسافت دانلود کردم.

بعد از نصب آپدیت ها بالاخره تونستم IE رو نصب کنم. نصب اون با  فعالیت زیاد هارد همراه بود، و فکر می کنم روی یه سیستم معمولی کمی طول بکشه.

حالا قسمت هیجان انگیز ماجرا:

وقتی چند تا سایت رو با IE باز کردم متوجه شدم که حالت دکمه ها، نحوه ی برخورد با لینک ها و تب ها و حتی افزونه ها، واقعا شبیه firefox3 شده.

فکر می کنم microsoft از opensource بودن firefox سو استفاده کرده باشه ویک copy-paste ساده انجام داده باشه!

البته یه شباهت هایی هم به chrome داره. از جمله : private browsing و …

یه ابتکار کوچیک هم به خرج داده، اون هم گروهبندی تب هاست.

نباید از حق گذشت که مدیریت حافظه هم بهتر شده.

در کل باید بگم که حسی که به آدم میده اینه: احساس میکنی داری chrome و firefox رو توام با هم استفاده می کنی!

کارها

Information

پاسخی بگذارید

